VINCULAR

Transforma la teva manera de relacionar-te

Ara tens un lloc on venir a transformar les relacions amb els teus éssers estimats, amb tu mateix/a, amb la vida.

Ara tens un lloc on venir a transformar les relacions amb els teus éssers estimats, amb tu mateix/a, amb la vida.

Com ho aconseguirem?

TROBADES I RETIRS

Els encontres i retirs són el cor experiencial de VINCULAR.

Juntament amb el grup i els instructors terapeutes, explorarem vivencialment les vostres formes de vincular i relacionar-vos. Posarem una atenció especial a conèixer els teus obstacles per dotar-te de nous recursos per transformar la teva manera de vincular-te.

TEORIA

Us proposem un mapa pràctic i detallat dels obstacles i recursos a desenvolupar segons el vostre moment de desenvolupament vincular.

Per assimilar tota aquesta nova síntesi rebreu inspiracions, instruccions i lectures en un Google Classroom exclusiu per als participants d’aquesta expedició.

PRÀCTIQUES

Per portar al teu dia a dia el canvi relacional rebràs propostes de meditacions, experiments i pràctiques per fer en el teu dia a dia.

La majoria consten d’un àudio on hi ha una guia per fer la pràctica. Els teus obstacles i les conquestes els podràs anar compartint amb l’equip dedicat i experimentat que t’acompanya.

VINCLE

VINCULAR és un procés que es fa amb el suport d’un cercle d’iguals i uns psicoterapeutes experimentats que guiaran, encoratjaran i acompanyaran el teu procés de transformació d’una manera cuidada i professional.

Qui t'acompanyarà?

Lluís Fusté Coetzee

Psicòleg sanitari (col. 17.707). Psicoterapeuta humanista i formador de psicoterapeutes reconegut per l’AETG i la FEAP.

Anna Anguera Correcher

Psicòloga sanitària (col. 6.329). Psicoterapeuta integrativa. Co-directora de “La Sutil”, espai on acompanya i forma persones per treballar amb la intuïció i les energies subtils.

Què diuen els que ja han fet el Viatge?

Sento que ara em puc fer més present des d’una consciència amorosa en múltiples situacions del meu quotidià a través de senzills gestos i paraules.

Ferran, farmacèutic i meditador

 

Em ve que Amar és, ha estat, simplement una bogeria. Un saltar al misteri, un dirigir-se amb pas decidit al que no pot acabar de ser aconseguit, ni nomenat… al que una sola no arriba, però en companyia intueix, frega potser, o d’alguna estranya forma reconeix. Una beneïda bogeria .

Joana, professora i artista

 

“I en certa manera, vaig tornar a néixer amb la sensació d’haver retrobat la meva pròpia mirada, extraviada a la infància, el meu propi reconeixement, el meu propi amor incondicional, el que no distingeix el Jo del Tu.”

Salvador, cercador i advocat

 

“D’AMAR destacaria que és un procés de llarg recorregut, amb moltes etapes en què anar descobrint nous amors (mai vaig imaginar que hi hagués tantes maneres d’estimar). (…) Diria que ara sóc una persona més agraïda i més compassiva, a un nivell més profund, amb mi i amb els altres”

Eugenia, psicopedagoga

“Per mi va ser una manera experiencial, oberta i transformadora de caminar pel camí de l’amor. Totalment recomanable per a les persones que vulguin lliurar-se a l’energia del que és autèntic. Tant el mètode com els instructors van estar acolorits de cura, professionalitat i afecte.”

Sandra, psicòloga i instructora de meditació

“Estimar ha estat un viatge en què he après a tornar a casa, a sentir-me segura i estimada dins meu. I des d’aquesta càlida llar, ara percebo l’abundància de formes que pren l’amor al meu voltant i sento el món molt menys hostil.”

Júlia, terapeuta Gestalt

“La formació inclou eines molt potents on he après a gestionar les situacions del meu dia a dia, i que, d’acord amb això, he creat hàbits sans. Un gran descobriment on aprens el veritable sentit de l’Estimar.”

Yessica, terapeuta gestalt

 

El treball amb els amors admiratius m’ha tornat a connectar amb l’abundància, la sensibilitat, els ulls oberts que he tingut sempre per absorbir-ho tot. M’ha reconciliat amb la meravella de viure, que de vegades s’oblida.

Nuria, professora i terapeuta Gestalt

 

“Estimar ha estat un viatge en què he après a tornar a casa, a sentir-me segura i estimada dins meu. I des d’aquesta càlida llar, ara percebo l’abundància de formes que pren l’amor al meu voltant i sento el món molt menys hostil.”

Júlia, terapeuta Gestalt

“I en certa manera, vaig tornar a néixer amb la sensació d’haver retrobat la meva pròpia mirada, extraviada a la infància, el meu propi reconeixement, el meu propi amor incondicional, el que no distingeix el Jo del Tu.”

Salvador, cercador i advocat

“D’AMAR destacaria que és un procés de llarg recorregut, amb moltes etapes en què anar descobrint nous amors (mai vaig imaginar que hi hagués tantes maneres d’estimar). (…) Diria que ara sóc una persona més agraïda i més compassiva, a un nivell més profund, amb mi i amb els altres”

Eugenia, psicopedagoga

I en concret?

Durada: D’octubre del 2026 a juny del 2027

Data d’inici: Comencem el 3 d’octubre del 2026

Format: 7 trobades a Barcelona i 2 retirs a la natura

Lloc : Les Trobades es realitzen a la Sala AMAR al carrer Ter 20, Entlo. 8 de Barcelona. I els Retirs es realitzaran en un lloc per determinar en una masia a la Natura.

Vols rebre el dossier de VINCULAR?

    Vols rebre la nostra newsletter?